niedziela, 16 listopada 2014

30 day challenge

niedziela, 16 listopada 2014
Cześć kochani! Pogoda z dnia na dzień robi się coraz gorsza, robi się zimno, bardzo zimno.Dzisiaj na termometrze mogliśmy dostrzec temperaturę, która nie przekraczała nawet 4C. To jest chyba najgorszy okres z tego względu, że bardzo się zaniedbujemy. Stwierdziłam, że moje 'jutro' właśnie nadeszło i to najwyższy czas wziąć się za siebie, szczególnie w takim okresie.

Na przemianę daje sobie okrągłe 30dni. Przemiana 5w1. Zależy mi na odbudowaniu płytki paznokci, wybieleniu zębów słynnym żelem 'biała perła', pozbyciu się cellulitu, ujędrnieniu pupy i 'zrobieniu brzucha'. Zachęcam Was również do BEAUTY CHALLENGE! Każdego dnia będę robić wszystkie 5czynności. Mam nadzieję, że uda mi się dotrwać, zrobiłam zdjęcia przed. 16 grudnia będzie post podsumowujący. Zachęcam Was do wzięcia udziału :)

Po PIERWSZE - cellulit
Do tego wykorzystam peeling kawowy, który daje rewelacyjne efekty!





Po DRUGIE - przysiady, brzuszki
W internecie jest wiele tabelek z crunch/squats 30day challenge, który można sobie pobrać i wydrukować.




Po TRZECIE - bieganie
Bieganie jest najlepszym lekarstwem. Najbardziej skutecznym i najchętniej przyjmowanym. Początkowo niektórzy krzywią się na samą myśl o przyjęciu choćby małej dawki. Jednak, gdy nasz organizm przyzwyczai się do tych porcji – domaga się nie tyle systematyczności, co zwiększania tej porcji. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. A jak wiadomo… człowiek „najedzony”, to człowiek zadowolony. Ba! Szczęśliwy, jak nigdy.



Po CZWARTE - odżywka eveline/biała perła
O jednym i drugim każdy słyszał nie raz, to będzie w końcu moj debiut z nimi. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie na dobre :)
START 16.11.2014 
KONIEC 16.12.2014

Próbowałyście żelu biała perła/peelingu kawowego/odżywki eveline? Do nastepnego :*


13 komentarzy:

  1. ja używałam kiedyś peelingu kawowego ;) jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja biegam codziennie już od kilku lat, do tego trenuję lekkoatletykę. Jest to świetny sposób na rozładowanie złej energii :)
    Obserwuję i liczę że ty też mnie zaobserwujesz jeśli spodoba ci się mój blog :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie próbowałam tego peelingu, może kiedyś będzie okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja próbowałam odżywki eveline i bardzo polecam. Paznokcie są zdrowsze, nie rozdwajają się i nie łamią. Gorąco polecam.
    Ja właśnie w zeszłym tygodniu wznowiłam moje ćwiczenia, bo miałam sporę przerwę. Próbowałam już parę razy 30dniowe wyzwanie z przysiadami i brzuszkami, ale nigdy nie dotrwałam do końca. Czas się wziąć w garść i wreszcie je skończyć.
    Trzymam za ciebie kciuki, abyś wytrwała w swoich zamierzeniach i życzę jak najlepszych efektów.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie robie przysiadow, nie chce miec takich duzych miesni, ale niestety mam :/
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chodzę max 4 razy w tygodniu na siłownię, strzelam co dwa dni bańkę chińską - czy to można zaliczyć jako Beauty Challenge?;) trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już tyle podobnych podejść... Ale wciąż po kilku dniach brakuje motywacji i czasu. Aktualnie kontynuuję wyzwanie: przysiady, wall sit i deska, ale też zdarzają się jakieś przerwy. W okresie świątecznym jak już będzie wolne z pewnością do Ciebie dołączę, choć Ty będziesz już "po" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości :) używam odżywki Eveline i jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedzenia. Ja chce wrócić do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowałam Białą Perłę. Strasznie niewygodna w trzymaniu w buzi, efekt słaby, ale przynajmniej szkliwo nie pękało mi od niego. Zdumiewające efekty miałam po paskach Whiterstips Supreme. No ale po nim niestety szkliwo pęka... (efekt na baaaardzo długo, niby na pół roku, a ja już kilka lat mam bielsze zęby niż przed wybielaniem)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biegać lubię, ale teraz jest dla mnie zbyt mroźno, kiepsko mi się wtedy oddycha. Za to aktualnie robię wyzwania - planki, przysiady itd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)