niedziela, 5 maja 2013

jak zrobić dziury?

niedziela, 5 maja 2013
Hi!
Nie mam za bardzo jak pisac, przepraszam. Spowodowane jest to tym, że 'nawiązałam współprace' ze sklepem w swoim mieście i musze teraz ostro pracować :D. Dzisiaj już 3 instrukcja na dziury w spodenkach. Poza tym jak Wam minął weekend majowy ? :D Ja byłam nad morzem, a potem opalalam się na działce bo u mnie temperatura dochodzi nieraz i do 25°C . Dzisiaj jadę na wycieczkę rowerową. Mam nadzieję, że Wy też na max'a wykorzystaliście wolne :D dodam wpis i od razu idę komentować wasze posty :D

Tak wyglądają nasze dziury ;)
1.Nożyczkami robimy dziurke.
2.Rozcinamy wzdłuż, staramy się aby było prosto.
3.Najpierw wyciągamy nitki które są krótkie, nie całe. Obcinamy je.
4.Z każdej strony wyciągamy po 8 całych nitek, a te krótkie których jeszcze się nie pozbyliśmy - obcinamy.
(Musicie sobie odwrócić, bo znowu mam jakieś problemy ;////)
Fajnie wygląda jeszcze jak robimy te dziury takiej samej długości i jedna pod drugą (odstep ok.1,5cm)
Możemy wtedy dac pod spód jakąś  koronke czy coś takiego :D JAK WAM SIĘ PODOBAŁO ?
buziaki :*


32 komentarze:

  1. Spodenki cudowne, ale ja sama i tak nie miałabym cierpliwości i pewnie nawet nie umiałabym zrobić takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci to wyszło Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszły!:) ja teraz dostałam w sh levisy i tez przerobię je na szorty ;-)) pozdrawiam!:*
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, też spróbuję takie zrobić, ale pewnie mi nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne spodenki, jakie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde kurde. swietne shorty
    obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zostałaś u mnie nominowana ;D wiecej u mnie na blogu :*
    w przedostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;)
    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szorty- piękne kolory<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Selam arkadaşlar, blog çok cazibeli olmuş :)) Bundan böyle bende
    takipçinizim. Sizleri takıldığım bir kaç siteyle tanıştırıp davet
    etmek istiyorum güzel sözler ve ayrılık sözleri adına herşey
    ayrılık sözleri de..
    Ve sohbetin gerçek adresi islami sohbet
    sizleri kesinlikle bu kaliteli ortama bekliyorum..
    Arkadaşlar bende sizleri kendi oluşturduğum siteme bekliyorum ismi
    tubidy güzel bir ortam mevcut.
    Siteden sürekli olarak hit müzikleri takip edebilirsiniz ve ayrica
    tubidy aracılığı ile yeni arkadaşlıklar
    bir yana samimi bir ortama sahip olabilir ve cep telefonunuzda sürekli
    güncel şarkılar bulundurarak daha güzel vakit geçirebilirsiniz.
    tubidy tam sizel göre..

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    + obserwujemy ?
    zapraszam do mnie :)
    http://breakingalltherecords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają świetnie!! :D
    Nosiłabym :3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne te szorty!!! <3

    www.thriftage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie Ci wyszły te spodenki! ;)
    obserwujemy i liczymy na rewanż ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny blog i zdjęcia, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sliczne ! :) moze kolory bym inne wybrala,ale nic pozatym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)