piątek, 12 kwietnia 2013

49# skarbonka diy

Hi!
Jestem strasznie zadowolona, to był jeden z najlepszych dni od ostatnich 4m-cy. Doszłam do wniąsku, że jak mam delikatnie mówiąc nie posprzątane w pokoju wpada mi do głowy 8673986 przeróżnych pomysłów na sekundę. Niestety zdjęcia mogą być nie ostre i światło straszne, ponieważ wracam do domu po 17, potem wychodzę biegac i wracam po 20, więc jest ciemno, ale przejdźmy do najważniejszego. Postanowiłam oszczędzaść, nie tylko ze względu na to że do 5 wydaje wszystkie pieniądze i biore na litośc mamę aby mi cos dorzuciła, ale również chce uzbierać na coś większego. (Zauwazyliście że kwiecień to miesiąc postanowień?) Nie podobają mi się te kupne skarbonki... najlepsze są te własnoręcznie zrobione, takie do których dodajemy coś od siebie. Urzekają mnie takie spore słoiki, z białą pokrywką. Po słoik poszłam do piwnicy, a pokrywkę zabrałam babci , bo tylko i wyłącznie ona ma pokrywki w kolorach tęczy, haha .
1.Wyciągamy wszystko co będzie nam potrzebne : słoik, pokrywka, materiał, nożyczki, klej
2.Robimy otwór przez który będziemy wrzucać pieniądze.
3.Wycinamy paski z materiału (ok.30cm) Ja wycięłam 20 pasków ponieważ nie wyklejałam całego słoika.
4.Robimy rózyczki. Ja robię to tak:
          a.zwykłym klejem początek przykljam do wykałaczki
          b.okręcam materiał wokół niej, momentami skręcając materiał

Jestem totalnie nią zauroczona, a co Wy o niej powiecie :D ?
Możemy również zrobić z tego świecznik. Na pewno zrobię taki ;)

34 komentarze:

  1. Ale ładna ta skarbonka! Wypróbuję :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie te różyczki wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie te różyczki wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne *.*

    http://uzalezniona-od-olowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza ;) oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Aż chce się oszczędzać. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe, świetny efekt wyszedł *.* Obserwujemy?
    Wpadaj | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka prosta rzecz a tak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeuroczy ten świecznik z różyczek! Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, świetnie to wygląda! :D
    Śliczne różyczki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł. może i ja spróbuję wukonać taki świecznik w wolnym czasie? :)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa z tą skarbonką. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe grunt to pomysłowość :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny świecznik z tego wyszedł :D
    choć przy skarbonce pomiędzy różyczkami nakleiłabym jakiś alternatywny materiał i wrzucałabym monetki aż by miejsca zbrakło i wtedy bym otworzyła dopiero i miałabym pewnie zaciesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świecznik robi super wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda słodko dzięki różyczkom:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o extra wyszło! :)

    Jeezuu, no nie wiem :D ALE BARDZO MI MIŁO, DZIĘKI :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wygląda ;) Ja to raczej talentu nie mam i wolę kupić..;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam skarbonkę ale co z tego jak i tak pieniądze tam nie lądują ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ale twórczość *-* ja bym takich różyczek nie zrobiła. wole prostsze "operacje" :P

    OdpowiedzUsuń
  21. jako świecznik wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł. :D
    Ja też chcę taką.:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    z tej strony administrator strony http://blogi-diy.blogspot.com/
    Witryna ta została założona z myślą o takich osobach jak Pani! Proszę o pomoc w rozwinięciu katalogu, tak by promować wszystkie blogi o ciekawej tematyce w Polsce.
    To pierwszy taki pomysł, by wszystkie witryny umieścić w jednym katalogu, ułatwiając ich znalezienie oraz promując ich działalność jednocześnie!

    Zachęcam do współpracy, jeśli jest Pani zainteresowana umieszczeniem swojego bloga w Katalogu Polskich Blogów DIY (do czego gorąco namawiam) proszę o kontakt na ten email (blogi.diy@gmail.com)

    Pozdrawiam,
    administrator strony "Polski Katalog Blogów DIY"

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy masz pomysły DIY :)

    dodaje do obserwowanych :)
    mogę liczyć na rewanż?

    beate-koniakowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe komentarze . ♥ Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć ;3