niedziela, 7 kwietnia 2013

jak i ile ćwiczyć? płaski brzuch!

niedziela, 7 kwietnia 2013
Witajcie!
Dzisiaj nie będzie jakiegoś konkretnego postu, ponieważ w ostatnim czasie jakoś zabrakło mi weny i przede wszystkim czasu. No cóż bywa i tak. Udało mi sie sprzedać kolejne spodenki z czego jestem zadowolona i niedługo wrzuce znowu cos na tablice, lecz nie o tym ma być dzisiejszy post. Podobno kwiecień to dobry miesiąc na zmiany/ćwiczenia itd. Pogoda się poprawiła, więc i biegać mogę zacząć :D Jestem ogromnie zadowolona. No więc wracając do tego kwietnia. Postanowiłam zrobic sobie tabele z ilością brzuszków i przysiadów, bo głównie chodzi mi o płaski brzuch i szczupłe uda. Zmieniam także nawyki żywieniowe. Zdrowe zdrowe i jeszcze raz zdrowe odżywianie, a nie żadne DIETY ! O nie, nie mam zamiaru przezywać jakiś głodówek czy rezygnować z jedzenia które lubię. Chipsy, batony, ciasteczka zamieniam na jabłka, kiwi i banany , a tłuste, smażone ryby itd na gotowane na parze. Pare pomysłów na takie 'wiosenne oczyszczenie' wyczytałam w cosmopolitan. Szczególnie spodobał mi się przepis na zielony smoothie. Kupcie gazetę to się dowiecie dziewczyny ; ) Mam nadzieję, że chociaż 2 z Was będą razem ze mną realizować te kwietniowe wyzwanie.  Pierwsze są brzuszki a drugie po / przysiady .
Co Wy na to ?
+ Co myślicie o postach tego typu ?


20 komentarzy:

  1. świetny pomysł, mam taki sam plan :D
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie lepsze byloby jakbys cwiczyla chociazby z Chodakowska czy Mel B . lepszy efekt bys uzyskala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczynam się zdrowo odżywiać i ćwiczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od kilku dni robię przysiady i brzuszki, żeby mieć ładny tyłek i płaski brzuszek. Jakoś słabo mi to idzie, ale muszę się zmobilizować. Dobry pomysł z tą tabelką. :)
    Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post : ) I będę od dzisiaj ćwiczyć z Tobą.. A ja mam niestety straszną "dietę" prawie że głodówka bo mam chory żołądek.. i nic praktycznie nie mogę bo mi niedobrze.. Jutro idę pobiegać już biegałam w tym roku jak było ładnie może z 10 razy byłam... I tak z 20 min w dobrym tempie biegu z moim pisakiem ( berneńczyk) I gazetkę też kupię...

    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no gratuluje motywacji, ja nigdy bym nie wytrzymała tyle bez chipsów. Nie wiem co jeszcze powiedzieć .

    Zapraszam do mnie : http://realnie-nienormalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post ;) a taki brzuch to chyba każda chciałaby mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, dołączam do obserwujacych. Masz super szablon! Sama robiłaś? a co do ćwiczen... bardzo mądre posuniecie, robie to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko robie sama, nagłówek itd :D

      Usuń
  9. Yeay, nie jestem sama w tym całym ćwiczeniu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nawiązałaś współpracę z chicochcia , na czym ona polega .
    Proszę odpisz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam!
    Jesteśmy zainteresowani wykupieniem reklam na blogu. Proszę o kontakt na adres patrycja@gkstudio.pl, prześlę wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy dam rade robić te ciwczenia. ;) Zawsze jak zaczynałam to robiłam przez tydzien potem kilka dni, zapominałam o nich i od nowa musiałam zaczynać ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama cwicze, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze wszyscy się odchudzaja hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem jak najbardziej za, ja zaczynam ćwiczenia od poniedziałku, mam nadzieję, że wytrwam :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. BRAWO ambitne plany BĘDĘ CIĘ PILNOWAĆ ♥ ;3 rawr

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje mi się, że osiągnięcie takiego efektu nóg jest niemożliwe dzięki ćwiczeniom. ćwicząc wyrabiasz sobie mięśnie.. takie nogi tylko po głodówce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wpis to coś czego szukałam. Wszystko podane jak na tacy w bardzo ciekawej pigułce:) Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)