sobota, 30 marca 2013

szorty ombre, dziury - krok po kroku

sobota, 30 marca 2013
Hi !
Coś mi sie wydaje, że  rozdanie nie wypali, no cóż .... Przygotowania do świąt idą pełną parą. W sumie to się nawet ciesze, bo będą dania które ubóstwiam, haha :D Jestem jedynie ciekawa jak wyjdzie z lanym poniedziałkiem. Święto te nie ominie na pewno tych którzy mają rodzeństwo. Powodzenia! Od 3 dni siedziałam nad spodenkami, które dzisiaj skończyłam, z efektu jestem zadowolona. Od razu instrukcja jak takie zrobić :D Ostrzegam , że nie ominie Was 3-dniowa faza.

1.Najpierw wybieramy jakieś spodnie z wysokim stanem. (Dodała bym zdjęcie, ale coś sie dzieje i dodać je moge jedynie przekręcone na bok, więc rezygnuje)


2.Kredą rysujemy w którym miejscu bedziemy obcinać.
3.Potem zostawiamy spodenki na 30 minut w domestosie, nastepnie pierzemy.

4.Kolejnego dnia, po wysuszeniu barwimy je. Ja wybrałam opcje ombre. Jeśli nie wiecie jak to zrobić to :
          a.do wrzącej wody wsypujemy łyżeczkę barwnika i moczymy góre spodenek
          b.wsypujemy teraz 2 kolejne łyżeczki i moczymy od dołu, nie zanurzając jasniejszej części
          c.nastenie dodajemy aż 3 łyżeczki i moczymy dół

5.Nacinamy spodenki nożyczkami w taki sposób jak na 2 zdjęciu.

6.Wyciągamy nitki z każdej strony nacięcia.

7.Nieraz męczymy się aby nitki były w 'dziurze' , a tu proszę. Nie da sie tego zepsuć.
TAK WYGLĄDAŁY PRZED




33 komentarze:

  1. Świetnie ci to wyszło! :) Podziwiam cię za to że tak odważnie eksperymentujesz z ubraniami ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ci wyszło :)) muszę się przejść do sh po nową porcję spodni do przeróbek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo już mam pomysł na swoje ;)
    bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm . masz talent ;D

    Wesołych Swiąt !

    Zapraszam do mnie na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, najs! a gdzie można taki barwnik kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt ;) Gratuluję pomysłów .

    www.caramel-curls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło, czadowy efekt końcowy ;3
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dla mnie bomba! Sama będę musiała takie zrobić, bo te są swietne <3

    pozdrawian!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie ci to wyszło ;) Świetne teraz te szorty !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wesołych Świąt Wielkanocnych :) aleee piekne ! kiedys probowalam takich roznych rzeczy ale mi nie wychodza :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł.:D
    Będę zaglądać, obserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjaa super ci wyszło !!! :))

    założyłam bloga więc zapraszam też www.00tatianka.blogspot.com
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznee ♥
    zapraszam do mnie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecież to zupełnie inne szorty ... widać po stronie zamka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepnym razem jak coś napiszesz to weź sprawdź , bo jedno zdjęcie robione jest w lustrze a drugie nie ; )

      Usuń
    2. inne światło : ) 1 zdjęcie naturalne a 2 światło w łazience..... poza tym jak myslisz jak reaguje metal z kapielą w domestosie ok.3h :D Ludzie przestańcie serio ..............

      Usuń
  15. są świetne, muszę spróbować takie zrobić !
    Tylko najpierw moczysz górę, a w punkcie B środek spodenek czy po prostu od dołu do miejsca gdzie były moczone od góry?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale meeeega są te spodenki! Masz talent! :> Obserwuję bo jest tu ciekawie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. woooow!!! mega metamorfoza!!! super:) będę tu częściej zaglądać i zapraszam również do mnie :)
    a może wzajemna obserwacja?

    www.missdaniellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super! Na prawdę świetny efekt!

    obserwujemy koniecznie!

    www.thriftage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylowo to wygląda ;))
    Zawsze fajnie wychodzą Ci wszystkie shorty;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://annamariapiotrowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. więcej na ten temat http://modoweporady.pl/69/jak-zrobic-spodenki-ombre

    OdpowiedzUsuń
  21. http://modafon.pl/380-jak-zrobic-szorty-ombre.html tu można sprawdzić jak to się robi

    OdpowiedzUsuń
  22. B. fajny blog :D a używałaś kiedyś może tych barwników bez gotowania? ciekawi mnie czy tez są zadowalające efekty, a miałabym kilka delikatnych tkanin do zafarbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudne! *,*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)