sobota, 23 marca 2013

tie die / rainbow

sobota, 23 marca 2013
Cześć
Jak się czujecie ? Mi się polepszyło. Babcine soczki i syropy jednak robią swoje :D W wolnym czasie oczywiście bawiłam się barwnikami, farbami itd. Stworzyłam prześliczną koszulkę robioną metodą tie diy. Nie wygląda ona może tak jak te z googli , ale jest prześliczna :D
 Nie przeraźcie się, ale tak wygląda wasze miejsce pracy PO.

1.Przygotujcie sobie barwniki, tyle samo kubeczków i zwykłą, białą bluzke.
2.Łapiemy na środku i skręcamy robiąc coś w stylu 'ślimaczka'. Potem związujemy gumkami aby się nie rozwaliło

3.Po prostu polewamy barwnikami tak jak nam się podoba : )
Co prawda jest to jedno zdjęcie, nie oddające tak efektu, ale bluzka jest śliczna. Koniecznie zróbcie takie sami ;D Papa ;3




25 komentarzy:

  1. Uwielbiam twojego bloga ;3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz tego gotować ani nic? Po jakim czasie to rozwijasz i co robisz dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barwniki najpierw oczywiście gotuje. Rozwijam bluzkę od razu i potem kąpiel w 500ml wody z 1/2 szklanką octu, potem piore w pralce i tyle :D

      Usuń
    2. Czyli w kubeczek barwnik i wrzątek, potem na bluzke, rozwijamy, woda i ocet, i praleczka? Nie spiera się potem? :)

      Usuń
    3. jak wyciśniesz bluzkę po kąpieli w occie to ją wyciśnij i do pralki i raczej sprać się mocno nie powinna, bo barwniki sie utrwaliły xd

      Usuń
    4. ok, wielkie dzięki. Jutro robię :D

      Usuń
    5. jestem strasznie ciekawa, wyślij mi zdjęcia na poczte z efektem koncowym ;3

      Usuń
    6. zrobiłam, ale zrobiłam typowe ombre, narazie schnie, ale kolor się nie sprał po praniu ;) wielkie dzięki ;)

      Usuń
    7. aaaaa, jak wyschnie to wysyłaj mi zdjęcia na poczte :D :*

      Usuń
  3. Jaka piękna *_*
    fajny blog :D
    ____________________________

    + zapraszam do mnie , mam nadzieję że ci się spodoba ! ♥
    kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    Pozdrawiam ! ;)

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :D

    Dodaje się do obserwatorów :P

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, bez przesady... ale dziękuję Ci bardzo *.*

    A ta bluzka wyszła Ci bardzo fajna... Nie podejrzewałam, że taki fajny efekt może wyjść <3

    OdpowiedzUsuń
  6. JAKIE TO BARWNIKI? GDZIE JE KUPIĆ? PROSZĘ POWIEDZ. :CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na zdjęciu firma 'Biel i Kolor' a kupić można na allegro, troche banalne pytanie ;)

      Usuń
  7. a wezmę barwniki od jajek :D zrobię jednorazową bluzkę :d
    zapraszam na bloga mojej koleżanki: http://zacofanawswoimswiecie.blogspot.com/. Dopiero zaczyna więc jeżeli zaobserwujesz to ona też :d

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chyba zostanę tu u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona tą przemianą;D Idę jutro po barwniki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie skończyłam farbowanie i powiesiłam bluzki na balkonie żeby wyschły, efekt jest świetny. Bluzki wyglądają fantastycznie *.* Nie mogłam się oprzeć i za jednym razem zrobiłam 2 bluzki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)