niedziela, 17 marca 2013

torebka w stylu vintage

niedziela, 17 marca 2013
Hejeczka!
Bylam u lekarza... cały tydzień bez szkoły. W sumie przyda mi się taka przerwa, a z gardłem coraz lepiej. W wyniku tego mojego 'odpoczynku' postanowiłam posprzątać w pokoju. Wyszlo tak jak zawsze.. zaczęłam sprzątać i co chwile znajdowałam jakieś ciekawe rzeczy. Skończyło sie na nowo-starej torebce :D Już tłumaczę o co chodzi : przerobiłam ją, kolejne DIY. Mam nadzieję, że Wam sie spodoba.




 Pamiętajcie by nałożyć dwie warstwy ;3 Cześć ;d
+Jak Wam się podoba :D ?


20 komentarzy:

  1. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Pls let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł ;)
    Gdybym znalazła gdzieś w otchłani mojej szafy takie cacko z pewnością bym je oćwiekowała..Hmm.. niegłupi pomysł! Chyba zdecyduję się na podróż w nieznane po nieodkrytych jeszcze dotąd rewirach moich szuflad. Dzięki za inspirację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie Ci to wyszło! Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grate! You have very nice blog and stylish looks, maybe do you want to follow each other here in our blogs, if yes, let me know. Greetings from Moscow! Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawy pomysł miałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak mam, że jak sprzątam, to znajduje fajne rzeczyy i odbiegam trochę od sprzątania :P:P hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszło :)
    http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super masz pomysły ;D widze że mamy taką sama pasję ;D hehe Obserwuję i licze na to samo:))

    OdpowiedzUsuń
  10. krejzolka ;D pomysły to ty masz, ciekawy blog także dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna ja bym zrobiła na niej dequpage !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję <3
    Ciekawy pomysł z torebką :) Efekt wyszedł całkiem fajny, a sama torebka nie jest już taka nudna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł ! ;33
    Świetnie wyszło ! :))
    DIY - loved xd Hahah ;33
    Zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetny pomysł! :D
    Wyszła świetna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł . proszę o rewanż w obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)