poniedziałek, 28 stycznia 2013

limonkowe szory - jak zrobić dziury?

poniedziałek, 28 stycznia 2013
Elo ;3 Nienawidzę swojego aparatu -.- Byłam ostatnio na zakupach w SH , kupiłam limonkowe spodnie, wielką podchodzącą pod lawende koszule, jasnożółtą bluzke z napisem 'talk to the hand' , sweterek beżowy  oraz jeansową 'katane' . Prawie wszystko przerabiam :D Ze spodni zrobiłam szorty, koszulę zmniejszyłam i odprułam rękawy. A przechodząc do głównej części postu to, na pewno każda z Was męczy się ze zrobieniem dziur na szortach czy spodniach... Wiem, wiem tragedia -.-' Sama zepsułam 4 pary jeansów :C . Ale metodą prób i blędów doszłam do tego :D Chciałam zeby to było jak najbardziej zrozumiałe, ale aparat zawalił sprawe, poza tym musiałam przerobić zdjęcia, bo spodenki wyszly białe..... super. Za tydzień po lustrzanke , rawr :3




1. Najpierw dwoma palcami bierzemy kawałem materiału i rozcinamy go nożem.
Robimy ok. 1,5 cm dziurę.
2.Najlepiej pincetą (ja zgubiłam XD) wyciągamy z gory i dołu nitki, żeby ta dziura nie wyszła taka 'łysa'
3.Natomiast teraz z boków. Nitki które wyciągamy najlepiej w połowie rozcinać. Po prostu dla efektu. Po tym naszym wyciaganiu i rozcinaniu kontrolujemy do jakiego stopnia dziurę powiększamy.
4.Na końcu możemy przyciąć troszke te wystające nitki żeby nie były za dlugie. To mój efekt końcowy :D

Starałam się pisac jak najkrócej i najprościej. + Proszę abyście swoje efekty wysyłali na polajka@op.pl :D Jestem ciekawa co Wam wyszło ;3 Adios 







19 komentarzy:

  1. bardzo, bardzo przydatne :D spróbuję dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam sama szorty :D Fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;)

    Sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno z tego sposobu skorzystam. Bo zawsze się zastanawiałam jak to zrobić. :D Ale to jak będę miała jakieś strasznie stare spodnie, bo z innymi boję się eksperymentować jakby coś źle poszło. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować ;3 Śliczny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować ; 3 Boski kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;3
    zapraszam do mnie :http://sandrrax.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. i tak nie będę potrafiła tego zrobić :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym nigdy nie rozwalała niczego,bo i tak to by się źle skończyło za każdym razem

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę,że za tydzień po lustrzankę :) masz już jakąś na oku?:)
    a co do dziur to musze przyznać,że zniszyczyłam 3 pary spodni i dupa! ale spróbuję Twój pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobisz wysyłaj zdjęcia :D Jasne, ze mam ;)

      Usuń
  11. zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu
    http://wszystkopamojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele razy próbowałam zrobić takie dziurki w spodniach, ale mi to zupełnie nie wychodzi : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj na jakiś starych spodniach :D kto nie ryzykuje ten nie zyskuje ;)

      Usuń
  13. ja nigdy nie moge wpaść na fajne rzeczy w sh :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie potrafię. ! ;( Dlaczego?! ;((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)